אופטימיזציה של הצלחה בכיתה
איכות אוויר פנימית בבתי ספר והשפעותיה
זיהום אוויר חיצוני מזיק, אך חשיפה של בני אדם למזהמי אוויר פנימיים גרועה פי 2 עד 5 מאוויר חיצוני. ילדים נמצאים בכיתה בערך שש שעות ביום במשך 12 שנים, והגברת ההגנה על סביבת בית הספר כדי לייעל את ההצלחה צריכה להיות בראש סדר העדיפויות. אם איכות האוויר הפנימית ירודה, זה יכול להגביר את ההשפעות הבריאותיות לטווח ארוך וקצר עבור התלמידים והצוות. מתן לתלמידים בית ספר בריא יותר עם איכות אוויר פנימית טובה יותר יועיל לצמיחתם מכיוון שגופם עדיין מתפתח. חשיפות סביבתיות רגישות יותר לילדים, ומספר השפעות עקב איכות אוויר ירודה בבית כוללות:
השפעות על נוכחות תלמידים, נוחות וביצועים
צמצום ביצועי המורים והצוות
מאיץ את ההידרדרות ומפחית את יעילות המפעל והציוד הפיזי של בית הספר
הגדלת פוטנציאל סגירת בתי ספר או העברת דיירים
יחסי מתח בין הנהלת בית הספר, ההורים והצוות
ליצור פרסום שלילי
להשפיע על אמון הקהילה
ליצור בעיות אחריות
בעיות בריאות הקשורות לזיהום אוויר בתוך הבית
ה-EPA דירג את זיהום האוויר הפנימי בין חמשת הסיכונים הסביבתיים המובילים לבריאות הציבור. כמה בעיות בריאותיות כוללות שיעול, גירוי בעיניים, כאבי ראש, תגובה אלרגית, ובמקרים נדירים, הרעלת פחמן חד חמצני. בנוסף, אסתמה גוברת אצל ילדים. כמעט 1 מכל 13 תלמידים בגיל בית ספר סובל מאסטמה, מה שמוביל אותם להחסיר בית ספר. האלרגנים הנפוצים בבתי הספר הם קרדית האבק, מזיקים ועובשים שכיחים בבית הספר ומעוררים תסמיני אסטמה.
RadGreen כאן כדי לעזור!
שימוש ב-Safe או Pro של RadGreen בבתי הספר יספק נתונים שיעזרו לשפר את האווירה בכיתה. המרחב הבריא יותר יביא פחות היעדרויות, וישפיע לטובה על הביצועים האקדמיים. בנוסף, חלל הכיתה יהיה נוח עם היכולת להתאים את הטמפרטורה למרחב חרוץ וממוקד יותר. לבסוף, עם איכות האוויר הפנימית הטובה יותר, ציוני המבחנים יהיו טובים יותר מכיוון שאוורור האוויר יספק למוח יותר בהירות כאשר עובדים על נושאים כמו מתמטיקה וקריאה.
מקור:
“Why Indoor Air Quality Is Important to Schools.” EPA, Environmental Protection Agency, https://www.epa.gov/iaq-schools/why-indoor-air-quality-important-schools.